سافت موبایل

سافت موبایل

سافت موبایل
سافت موبایل

سافت موبایل

سافت موبایل

پوسته رنگین با MIUI v5 CM11 CM10.2 v2.9

پوسته رنگین با MIUI v5 CM11 CM10.2 v2.9

MIUI v5 CM11 CM10.2 نام پوسته ای با رنگ های شاد است. MIUI v5 پوسته محبوبی می باشد که به علت ایجاد محیطی رنگارنگ و شاد همواره مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اما این بار می توانید MIUI را با ویژگی های یک پوسته سیستمی داشته باشید. پس زمینه های زیبا، آیکون های رنگین و فونت سفید رنگ، اجزای رابط کاربری اندروید را پوشش می دهند. برای اجرای پوسته به نوع صفحه نمایش خاصی نیاز نخواهید داشت و فقط کافی است به نوع رام دستگاه اندرویدی خود توجه کنید.

اندروید 2.3 و بالاتر
2.91 مگابایت

دانلود MIUI v5 CM11 CM10.2 v2.9

فیسبوک در اندروید با Facebook for Android v15.0.0.0.12 alpha

فیسبوک در اندروید با Facebook for Android v15.0.0.0.12 alpha

برنامه Facebook for Android به شما این امکان را می دهد که بوسیله گوشی های اندروید خود بتوانید با سرعت بالاتری به شبکه اجتماعی فیسبوک دسترسی داشته باشید. فیسبوک جزء شبکه های اجتماعی پر طرفدار می باشد که در ایران نیز به شدت طرفدار و کاربر دارد. به همین جهت برنامه ای جهت اتصال به این شبکه اجتماعی توسط فیسبوک برای گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده است که البته امکانات قابل توجهی دارد. با استفاده از این برنامه در هر لحظه می توانید با دوستان خود در ارتباط باشید. با این برنامه می توانید از استاتوس های دوستان خود با خبر شوید، استاتوس، متن یا فیلم های خود را به اشتراک بگذارید، با استفاده از اطلاع رسان از نظر دادن دوستان خود در زیر استاتوس ها با خبر شوید، به بازی های انلاین فیسبوک بپردازید و از بسیاری از امکانات دیگر استفاده کنید.

اندروید 2.1 و بالاتر
20.95 مگابایت

دانلود Facebook for Android v15.0.0.0.12 alpha

ویرایش بازی و برنامه ها با APK Editor v1.90 Patched

ویرایش بازی و برنامه ها با APK Editor v1.90 Patched

توسط برنامه پرطرفدار و محبوب APK Editor می توانید به راحتی فایل های APK را مورد ویرایش قرار دهید. با برنامه فوق که برای اولین بار توسط اندرویدیها کرک شده است شما می توانید بوسیله گوشی خود و بدون داشتن دانش برنامه نویسی، فایل های APK را وارد برنامه کنید و سپس شروع به تغییرا اطلاعات و ویرایش آن ها نمایید. عوض کردن امضا برنامه و بازی ها، تغییر زبان و اضافه کردن زبان های جدید و … از جمله قابلیت هایی است که توسط این ویرایشگر می توانید انجام دهید. توجه داشته باشید که موقع نصب ورژن های قدیمی رو به طور کامل حذف کرده باشید. اندرویدیها جهت اطمینان از عملکرد برنامه، دو نسخه کرک شده را در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که نسخه اول بر روی گوشی شما با موفقیت نصب نشد، می توانید از نسخه کرک شده دوم استفاده کنید.

باز شدن قفل گوشی توسط وایرلس با Unlock With WiFi v2.7

باز شدن قفل گوشی توسط وایرلس با Unlock With WiFi v2.7

Unlock With WiFi برنامه بسیار زیبایی است که در مدتی که به وای فای متصل هستید نیازی به رمز های عبور، پین کدها و قفل های الگویی موبایل ندارید. با این کارلازم نیست برای هربار باز کردن قفل را باز کنید. این امر تا زمانی که به WiFi متصلید صادق است. به محض اینکه وایرلس قطع شود، گوشی شما هم قفل می شود. توجه کنید اولین باری که به وایرلس وصل می شوید باید قفل گوشی را باز کنید. این کار برای مسائل امنیتی است که اگر گوشی دزدیده شد، شخص نتواند با آوردن گوشی نزدیک وای فای تان آن را باز کند. همچنین می توانید قفل را به تاخیر بیندازید. مثلا می توانید برای برنامه تنظیم کنید که اگر نمایشگر خاموش شد، بعد از زمان تعیین شده، گوشی را قفل کند. این زمان بطور پیش فرض ۵ ثانیه است. توجه کنید که این برنامه ممکن است در بعضی گوشی ها پاسخگو نباشد. بستگی دارد که کارخانه سازنده اجازه دخالت در سیستم امنیتی گوشی را بدهد یا خیر. فراموش نکنید که برنامه را در لیست ایگنور برنامه های task killer قرار دهید. خاموش کردن WiFi وقتی که خانه را ترک می کنید، روشن کردن  GPS و بلوتوث وقتی خانه را ترک می کنید، خاموش کردن GPS و بلوتوث وقتی به خانه بر می گردید، خاموش کردن Auto Sync وقتی خانه را ترک می کنید، روشن کردن Auto Sync وقتی به خانه بر می گردید و … از ویژگی های این برنامه می باشد.